Butoanele tastaturii mele: Sleep, Wake, Power

"Trăieşte în vis, trăieşte!
Până când n-o să te trezeşti deloc, niciodată!"
Parcă-mi strigi , parcă-mi şopteşti
şi mă-nnebuneşti..AAAA!
"Aşa..deschide mai larg gura..
să văd mai bine ce ai..
Aha, guturai!
Trebuie să bei fiertură
de romaniţă şi ceai.
Trebuie să te trezeşti...
Guturaiul e un fleac, important e să te trezeşti.
Tablete "Realitin", iată..
dimineaţa, l-amiază şi seara o dată."

Îţi văd faţa îngrijorată, cum mă priveşti..
te admir, pentru că tu, cel mai real om
ai intrat la mine-n somn,
ce faci, cum de reuşeşti?
Imaginile se mişcă rapid,
uşi se deschid şi uşi se închid,
oameni dispar,
alţii apar..
Sunt sigur, sunt în vis, nimic nu stă pe loc
numai tu, rămâi real, nu te schimbi deloc.

Nu mai ştiu ce e imposibil.
Iau o tabletă, apoi ne strângem mâinile
penibil..

Mă trezesc, ghemuit pe pat,
Tremur de frig..se pare c-a plouat,
Se pare c-am uitat
din nou
Tot ce-am visat...
Fuck.

2 comentarii:

Dacul spunea...

Tare frumos textul... M-a sensibilizat mult in aceasta dimineata cand cerul sta sa ploua...

&rew spunea...

ma bucur ca ti- a placut, Dacu' :)