Hî Zî

N-am vorbit cu tine de două zile..nu te-am văzut de o săptămână..Da parcă îmi trece, cred...
Privesc filme despre narcomani..pentru că mă simt ca unul..numai că am "lomkă" continuă, şi nu primesc nici o doză..nici una..
Sillent Hill-ul m-a plictisit.
Totul e aşa de sur..Totul e plumb, cum zicea un poet.

Da tu ce faci? Mi-e foarte interesant. Nu cred că dormi..Obosită, îţi calci hainele pentru mâine..şi te gândeşti la lucruri importante. Poate te gândeşti şi la mine...ce bucuros aş fi. Ce bucuros aş fi.

"Nu am chef de nimic" - asta a spus-o altcineva. Nu sunt nici obsedat, nici liniştit..Sunt în starea mea de "hî zî", pe care degrabă o ucid cu un somn şi o dimineaţă friguroasă..
Dimineţile de toamnă..Multă ceaţă, mult fum din mine..plăcut.
Muzică rece în căşti. Troleibuzele nu se aud. O să-ţi fie vreodată dor de mine????????? De ce????

Lista pentru mâine:
-ceai_cafea
-ţigări
-ceva gustos
-vorbesc cu tine
-ghete noi
-cânt la chitară

Un comentariu:

Anonim spunea...

oare nu suntem geniali când suntem (nefericiți)? și fiecare clipă de (fericire) scade câte o picătură din geniul nostru, dar de ce majoritatea din noi aleg totuși sa fie fericiți..?.