Scrisoare

Îţi scriu din cabinetul meu, despre care îţi spuneam de multe ori. Acum e şi mai bine aici; am schimbat tapetele şi chiar eu am vopsit ferestrele. Din păcate nu ai mai apucat să-mi vezi cabinetul..
De-ai şti cât de important imi e acest loc, această odaie pentru mine. Aici bate aşa de frumos lumina de la televizor, ca în filme, ştii? Cabinetul îmi aminteşte de tine, măcar că n-ai fost în el. E din cauza că aici mereu mă gândeam la tine..aici îmi făceam griji şi mă temeam că n-ai să mai ieşi în oraş cu mine.
Televizorul e pus la canalul francez..Şi asta îmi aminteşte de tine..când încercam să vorbim în franceză şi râdeam ca nişte copii.

..Te voi întreba dacă vrei îngheţată..şi după o mică ezitare îmi vei spune "Desigur!" în felul tău deosebit, care mă face să râd şi să te iubesc mai tare. Vei fi gruzită, iar eu îţi voi spune să fii mai indiferentă şi să nu te cerţi cu părinţii..Apoi vom bea apă dulce.

Niciun comentariu: